Ako na to?

K spusteniu a využívaniu aplikácie je potrebné vykonať 6 jednoduchých krokov. Ešte pred tým ako začnete prvým krokom - registráciou, mali by ste si položiť otázku a odpovedať na ňu. Je pre mňa (našu firmu) prínos a výhoda použivať aplikáciu VaP Terminál pre vytvorenie rozhrania vernostného a platobného programu čipových kariet? Veríme že vaša odpoveď bude znieť áno!
Takže tu je návod ako správne postupovať. V prípade, že vám nie čo nebude jasné neváhajte nás kontaktovať.
  1. Registrácia. Po odoslaní registračného formuláru vám príde email na vašu registrovanú emailovú adresu. Emailovú adresu je potrebné overiť kliknutím na verifikačný link.
  2. Objednávka. Po overení vášho registračného emailu a prihlásení sa do svojho účtu je potrebné v časti e-shop vykonať objednávku pevných častí (čítačku kariet a bezkontaktné čipové karty).
  3. Platba. Úhrada zálohovej platby za objednávku.
  4. Aktivácia. Po uhradení zálohovej platby sa vám sprístupní celé admin prostredie účtu a odošle sa objednávka na vašu dodaciu adresu.
  5. Nastavenie. Vo vašom admin účte je potrebné uložiť nastavenie transakcií s kartami v časti Karty.
  6. Zamestnanci. A v poslednom kroku je potrebné vytvoriť účet pre vstup k VaP Terminálu. To sa vykonáva v admin účte v časti Zamestnanci.
Cookies používame na zlepšenie kvality web stránky. Pokračovaním prehliadania súhlasíte s použitím týchto dát. Viac informácií nájdete tu. Rozumiem